© Jörg Becker 2024
siden 1986
Tjenester utland
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Vi registrerer også noe stadig økende antall epost og oppringing fra folk på reise. Er du på reise, og lurer på noe, da er det ofte ikke så enkelt å få en samtalepartner som ikke vil bare dine penger. Ofte mangler det fagfolk på verkstedene; det blir solgt ikke tilstrekkelig materiell, eller gitt feil informasjon; det selges meget tvilsome reparasjoner med enda mer tvilsomt materiell; det skal byttes deler som ikke er nødvendig å byttes, noe som ikke skjelden fører til flere problemer etter hvert; og mange andre situasjoner. Vi hjelper ofte med brainstorming eller feilsøking per mail og telefon, slik at situasjonen blir mer transparent. Dette pleier bl.a. å bygge opp pusterom, virker ofte avslappende og hjelper til å bedømme og å reagere riktig. Ellers skjer det regelmessig at vi avslører årsakene av noe feilfunksjon allerede “på telefon”, som da med litt guiding ikke skjelden kan fikses av skipperne selv. Vi kan gi støtte med Brainstorming Støtte og tips ved feilsøking Tips og guiding for evt. nødreparasjon (for å komme videre) Uavhengig mening Levere argumenter ved “tvungen situasjon” på verksted Har du noe problem i Tyskland kan vi også både tolke og støtte for å finne hjelp der du er. Bestilles som KONU (nettbutikk) Mer info til bestilling av service som hjelper deg finner du under knappen “Enkelt å komme i gang” i menuen til venstre. Fair Play er for oss nøkkelen til fornøyde kunder, siden over 30 år. Inneholder rådet du fikk at du bør gå til innkjøp av noe, og du kjøper dette her, da har vi en ordning at enten en del eller t.o.m. hele beløpet for et betalt “2. mening” kan bli kreditert for deg. Betingelser finner du både i menuen under knappen “Å få noe tilbake?”, på tilbudet, eller på fakturaen du får.
...å få støtte på reise... ?
Guiding på reise