© Jörg Becker 2023
siden 1986
Tjenester Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Først: Du kan ikke velge feil siden vi står i dialog med hverandre. Du får heller aldri mer beregnet enn saken din er verdt, tross alt er vi normale mennesker med noe nok så normal forhold til verdier og/eller penger som betalingsmiddel. Og du kan alltid velge før det oppstår flere kostnader enn grunnbeløpet, nærmere forklart under “Enkelt å komme igang” eller “Pris for tjenestene” Så, hva kan du velge imellom: (mer info til hvert tema finner du i menuen til venstre) “2. mening & Råd” (KON1) er servicen som brukes flest. (nettbutikk) Den erstatter ikke fullstendig konsulentvirksomhet (som gjerne krever flere timers arbeid), men skal gi deg tips og støtte, åpent syn, og også vekke deg og holde deg “på riktig kurs”. Å høre meningen av “en som kan” er erfaringsmessig det som de fleste har mest behov for. Samtidig blir det også enklere for alle siden vi så omsider snakker det samme språk etter hvert. Service “2. mening” er også den billigste muligheten for å spare seg for mye trøbbel og unødvendige utgifter. Velg den hvis spørsmålet er enkelt, hvis du spør for å velge mellom alternativer, dvs. når svaret kan være kort. NB: Vi har ikke noe problem med å si i fra hvis vi synes at du trenger mer omfattende informasjon og hjelp. Og da kan du velge selv om du ønsker å gå videre, eller om du går en annen vei. “Guiding på Reise” (KONU) (nettbutikk) er støtten for deg som sliter med skader, verksteder, eller egen usikkerhet pga. mangel av informasjon på tur. Ofte er det godt investerte penge å stå i dialog med oss som uavhengig samtalepartner. Ofte kan vi også gi verdifulle innspill, argumenter, eller alternativer og teknisk guiding som ikke sjelden hjelper for å kunne vurdere og fikse problemene uten fremmed hjelp. “Info til våre egne, eller fremmede produkter” er støtten du kan få til produkter. Det kunne f.eks. være analyse om et produkt passer til dine ønske, forklaring til bestemte funksjoner, tips om bruk, installasjon, feilsøking, brukermanualer, mm. Vi skiller mellom - egne produkter, dvs. det som vi tilbyr her på sidene og som du kjøper/kjøpte her (Se “Info til egne produkter”) - fremmede produkter, dvs. både det ikke vi selger, og det som vi selger men som ble kjøpt hos andre (registrer KON2) Service “Konsulentoppdrag” (KON2) (nettbutikk) For deg som ønsker enten mer oppfølging, eller fjern-hjelp/guiding ved å lokalisere eller reparere feil mm., støtte ved planlegging, detaljert teknisk guiding ved innkjøp, mm. Service “Konsulentoppdrag Firma” (KON3) (nettbutikk) For deg som driver firma og trenger helst -rask- behandling. Oppdragene behandles parallel med andre oppdrag| (ellers i rekkefølge som den kommer inn). Privatkunder kan også bestille, f.eks. når noe haster. Trenger du hjelp til noe annet du ikke finner beskrevet her? Bare ta kontakt og spør, du får svar. Viktig å huske: Tjenestene er gunstig for deg, uansett. Hva enn en trenger, eller velger, det pleier å ende opp i noe meget billig støtte i forhold til hvilken bomtur som helst. Vi sparer, mens bomturer vanligvis koster dyre penger og verdifull tid, eller t.o.m. helseskader for deg og dine. Og ellers, hvis alt er ok likevel og det verken blir noe “redning” eller viktig råd fra oss, da sover de fleste i hvert fall mye bedre etter en kjapp samtale om “det tvilsome”. Og, enda bedre for deg: “Fair Play” Hvis rådet du fikk her også inneholder anbefaling til produkter eller service som du så handler her, da har vi en ordning at enten en del eller t.o.m. hele beløpet for rådføringen kan bli kreditert. Hvordan, hvorfor, hva koster tjenestene? Klikk deg videre i menuen til venstre. Finner du ikke det du leter etter, eller bruker du kanskje andre ord? Bare spør!
Teknisk råd og tips, hva du kan velge imellom
Hvilken service