Tjenester
Teknisk råd
Info til produktene vi tilbyr
Finnes det noe forklaring du ikke forstår?
Noe vi skal forklare på en annen måte?
F.eks.
- noe funksjon, egenskap, eller betegnelser?
- Eller spørs om du har forstått produktbeskrivelsen riktig,
slik at du kan bruke et produkt ved bestemte forhold?
- Er det noe situasjon som du ikke finner i produktbeskrivelsen?
Vi vet for det meste hva produktene kan, og også hva produktene ikke kan.
Og, hvis nyttig, kan vi nettopp derfor også anbefale alternativer som evt. passer bedre til deg.
Å anbefale et produkt og å forklare egenskaper og funksjon av produkter som vi selger
er veiledning til selve produktet og er selvfølgelig fortsatt helt GRATIS.
Hvordan å spørre: Send epost, eller ring.
Eksempel for det motsatte:
Trenger du videre veiledning da tar vi betalt for omfanget av den ekstra guidingen du trenger.
Dette gjelder f.eks. hvis en mangler basis-kunnskap som må kunne
forutsettes hvis installasjon og funksjoner skal forklares innenfor forsvalig tid.
Dette gjelder også hvis ikke du selv kjøpte produktene av oss,
men du kanskje fikk den enten kjøpt “second hand” eller det var montert på båten du kjøpte mm.
Men, i så fall, se det gjerne også omvendt:
Selv om vi da må tar betalt for tiden vi bruker for deg ville også dette bli gunstig.
Erfaringsmessig sparer de flest masse tid og (nettopp) tabber ved evt. feilkjøp,
feil bruk, eller skader ved f.eks. feil kobling.
I så fall bestiller du “Info til fremmede produkter”.
Mer info til bestilling av service som hjelper deg finner du under knappen
“Enkelt å komme i gang” i menuen til venstre.
Teknisk råd, tipser
og å hjelpe deg, og også til å forstå ?
Info til egne produkter