© Jörg Becker 2019
Flagg Start N Produkter Tjenester Tilbud & News Teknisk FAQ Obs: butikksidene stenges etter 15 minutter uten aktivitet! Impressum
siden 1986
Tjenester  Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Info til bruk, analyser, utvidet feilsøkning, sammenlikning, av produkter som enten ikke vi tilbyr/selger, eller som du har kjøpt et annen sted Vi kan ofte også hjelpe med det. Tjenesten bestilles som konsulentoppdrag KON2. (se i venstre menuen, eller klikk her) Etter registreringen får du en automatisk bekreftelse. NÅ sender du enkelt din epost med beskrivelsen om hva du trenger hjelp for. Epost-meldingen må inneholde Ordrenummer (i emnefeltet) nøyaktig modell/typebetegnelser (helst med serienummmer) for å spare tid. ca. alder (gjerne med flere bilde) og beskrivelse hva du ønsker å vite Dreier det seg om feilsøking gjelder det samme. I så fall trenger vi også noe detaljert beskrivelse - hva du oppfatter som feil - hvordan det var tidligere - detaljert beskrivelse av involvert utstyr. - bruk/send gjerne bilde. (ved shooting: Husk rolig hånd & god lys !) => Jo bedre du beskriver desto enklere og billigere blir det å finne løsningen.   NB: 1.) Uten avtale svarer vi ikke på tekniske forespørsel per SMS. Grunn: Vi ønsker å hjelpe på mest effektiv måte, også mht. tidsforbruk. SMS pleier å være både tidskrevende og upraktisk, dvs. gjør saken unødvendig dyrt for deg. 2.) Forespørsel som f.eks. “Jeg har en lader fra produsent X med X uttak. Kan den brukes for ....” kan ikke besvares uten nøyaktig typebetegnelse. Grunn: Produsent “X” har podusert mange forskjellige type ladere, og har trolig byttet software mens. (Dette er et eksempel, men gjelder for de fleste apparater.)  
Start Hvorfor råd Råd fra oss Betalt...gratis? Forskjell vs. å spørre "andre" ---------------------------- Hvilken service, overblikk... ...og flere detalj nedenfor Info til egne produkter Info til fremmede produkter 2. Mening Guiding Reise & Utland Konsulentoppdrag Konsulentoppdrag Firma ----------------------------- Pris for tjenestene Å få noe tilbake? ---------------------------- Enkelt å komme i gang Enkelt å komme tilbake ---------------------------- FAQ til Teknisk Råd Kaffekasse?
Teknisk råd, fremmede produkter,          feilsøking, mm.      
Info til fremmede produkter