© Jörg Becker 2023
siden 1986
Tjenester Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Info til bruk, analyser, utvidet feilsøkning, ...., ang. produkter som enten ikke vi tilbyr/selger, eller som du har kjøpt et annen sted? Ofte kan vi også hjelpe med det. Tjenesten bestilles som konsulentoppdrag KON2 (nettbutikk) Etter registreringen får du en automatisk bekreftelse. NÅ sender du enkelt din epost med beskrivelsen om hva du trenger hjelp for. Epost-meldingen må inneholde Ordrenummer (i emnefeltet, slik at vi finner deg bl. alle andre) nøyaktig modell/typebetegnelser (helst med serienummer, står på typeskilt). ca. alder (gjerne med flere bilde om du er usikker) og beskrivelse hva du ønsker å vite Dreier det seg om feilsøking? I så fall trenger vi også noe detaljert beskrivelse - hva du oppfatter som feil - evt. hvordan det var tidligere - detaljert beskrivelse av involvert utstyr. - bruk/send gjerne bilde. (Husk: rolig hånd & god belysning !) Deretter tar vi kontakt med deg. => Husk, email koster ikke mer hvis du skriver og beskriver mer. Jo bedre du beskriver desto enklere (og billigere) blir det å finne en løsning for deg. NB: Uten spesiell avtale svarer vi ikke på tekniske forespørsel per SMS. Grunn: Vi ønsker å hjelpe på mest effektiv måte, også mht. tidsforbruk. SMS pleier å være både tidskrevende og upraktisk for oss = unødvendig dyrt for deg. Mer info om hvordan å bestille service som hjelper deg finner du under knappen “Enkelt å komme i gang” i menuen til venstre.
Teknisk råd, fremmede produkter, feilsøking, mm.
Info til fremmede produkter