© Jörg Becker 2019
Flagg Start N Produkter Tjenester Tilbud & News Teknisk FAQ Obs: butikksidene stenges etter 15 minutter uten aktivitet! Impressum
siden 1986
Tjenester  Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Info til bruk, tilkobling, analyser, utvidet feilsøkning, for deg som driver firma. Sliter du med å komme til bunns på kundebåt, eller ønsker du direkte guiding / brainstorming? Det finnes regelmessig situasjoner der man er “låst” i sine egne tanker, spesiell hvis man ikke driver daglig og så intenst med ladesystemer. Så hjelper det ofte med bare litt korreksjon for å jelpe fagfolk på bane igjen. Tjenesten bestilles som konsulentoppdrag. Etter registreringen får du en automatisk bekreftelse. Når du fikk den trykekr du på svar og så sender du enkelt din epost med beskrivelsen om hva du trenger hjelp til. Epost-meldingen må inneholde Ordrenummer du fikk tilsendt (skrives helst i emnefeltet) nøyaktige modell/typebetegnelser (helst med serienumrer) for å spare tid. ca. aldre (gjerne med flere bilde) og beskrivelse hva du ønsker å vite Dreier det seg om feilsøking gjelder det samme. I så fall trenger vi også noe detaljert beskrivelse - hva du oppfatter som feil - hvordan det var tidligere - detaljert beskrivelse av involvert utstyr. - bruk/send gjerne bilde. Husk rolig hånd & god lys ! => Jo bedre du beskriver desto enklere og billigere blir det å finne løsningen. Bare send dette til oss, så svarer vi straks om vi kan hjelpe og hva det koster.   NB: 1.) Uten avtale svarer vi ikke på tekniske forespørsel per SMS. Grunn: Vi ønsker å hjelpe på mest effektiv måte, også mht. tidsforbruk. SMS pleier å være både tidskrevende og upraktisk, dvs. det gjør saken unødvendig dyrt for deg. 2.) Vennligst: Ikke ring “for å høre”. Vi vet at det brenner og derfor blir firmakunder satt parallell med løpende oppgaver. Så svarer vi raskest mulig og som ønsket per mail, sms, eller ringer til deg når vi har enten analysert eller flere spørsmål. Meningen med det er rasjonell bruk av tid, og forutsettelsen at heller ikke du ønsker at vi blir avbrudd mens vi holder på med oppgavene og spørsmål stilt fra deg. 3.) Det er ingen skam å si i fra hvis du har liksom 0-erfaring med dette temaet. Vi vet at det finnes mange nye som trenger tid for å lære det grunnleggende, mens vi kan tar snarveier noen ganger med folk som har alle grunnlagg allerede. Vi bør vite hva du kan, eller ikke kan. Dette sparer tid (og dine penger) siden vi tilpasser tettheten i informasjonene til kunnskapsnivået du har. Så er det f.eks. ingen vits i å forklare    
Start Hvorfor råd Råd fra oss Betalt...gratis? Forskjell vs. å spørre "andre" ---------------------------- Hvilken service, overblikk... ...og flere detalj nedenfor Info til egne produkter Info til fremmede produkter 2. Mening Guiding Reise & Utland Konsulentoppdrag Konsulentoppdrag Firma ----------------------------- Pris for tjenestene Å få noe tilbake? ---------------------------- Enkelt å komme i gang Enkelt å komme tilbake ---------------------------- FAQ til Teknisk Råd Kaffekasse?
Teknisk råd, tipser                    og å hjelpe deg
Registrering Firmakunde