© Jörg Becker 2019
Flagg Start N Produkter Tjenester Tilbud & News Teknisk FAQ Obs: butikksidene stenges etter 15 minutter uten aktivitet! Impressum
siden 1986
Tjenester  Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Det er kjent at vi hjelper og informerer, både spesialisert, detaljert, med glede og stor tålmodighet. Derfor får vi mange spørsmål både per epost og på telefon, og det hver eneste dag, flere tusen per år og med stadig økende tendens. Å yte så mye service er krevende og ha så blitt litt av en utfordring siden god service også kan medføre at slike tilbud blir forstått som noe selvfølge, eller t.o.m. misbrukt.  (hva vi mener med det? Les mer på FAQ, om du trenger.) En del kunder er også usikre på hvor grensene går mellom betalt arbeid og gratis informasjon og tørr derfor ikke å spørre selv hvis det faktisk er nødvendig for dem. Så fant faktisk våre egne kunder noe enkelt og grei løsning for alle og alt sammen, og ingen behøver å lure lengre, eller “å snuse rundt grøten”. Her finnes det enten betalt men gunstig, eller også helt gratis informasjon. Så filtrerer vi for folk som bare bruker vår tid på -din- bekostning og du selv kan enkelt bestemme om du ønsker enten bare informasjon, produkter inkludert informasjon, eller ren teknisk støtte og hjelp. Det finnes ikke så helt klare grenser, akkurat slik ønsker vi fortsatt ikke. Men grunnleggende og enkelt forståelige forskjell mellom betalt eller gratis informasjon kan være: GRATIS Service Ingenting blir forandret for våre kunder. Informasjon, anbefaling og hjelp til riktig utvalg av produkter, og vår kjent bra service etter hvert er selvfølgelig fortsatt gratis. BETALT Service Kan være informasjon og service som går over det som produsentene forklarer om produktene. Kan f.eks. være bruk av vår tid, teknisk kunnskap/guiding, eller også erfaring som så sparer deg for tabber og sløysing av tid og penger. Det betyr altså logisk alle tjenester som “du” drar nytte av, dvs. tjenester og service som du selv profiterer av mht. tid og/eller pengeverdi som resultat av vår arbeid. Arbeid, kjøpt tid, og ikke minst kunnskap skal bli betalt, som i alle yrker. Men “dyrt” blir det ikke, tvert imot. Å spørre tidlig hjelper veldig ofte til å unngå seriøse problemer og kostnader som kan være mange ganger høyere enn det det koster ved å forebygge i god tid. Vi bruker vår tid og kunnskap for å begrense bråk, kostnader, og tap av din egen tid. Servicen vi yter pleier å bli enten meget rimelig, eller t.o.m. helt gratis etter hvert. Hvordan? Fair Play, betalt kan bli refundert ! Skal du senere også handle hos oss, i henhold til anbefalingen du fikk av oss, da kan dette bli enda billigere for deg. I så fall kan du regne med enten delvis, eller t.o.m. fullstendig kreditering av det du betalte for noe tidligere rådføring her. (betingelser kan leses under “Å få noe tilbake?”) Husk Ikke noe kan spare mer enn gode råd som sparer en for hvilken som helst bomtur. Ikke noe råd du kjøper her, enten det gjelder penger eller tid, koster mer enn du sparer. Tvert imot, og det er meningen: Fikk du gode råd som sparer tid og bomtur, eller føler du deg trygg, da har du spart allerede. Uansett hva det koster, og uansett om du får “penge” tilbake etter hvert.
Start Hvorfor råd Råd fra oss Betalt...gratis? Forskjell vs. å spørre "andre" ---------------------------- Hvilken service, overblikk... ...og flere detalj nedenfor Info til egne produkter Info til fremmede produkter 2. Mening Guiding Reise & Utland Konsulentoppdrag Konsulentoppdrag Firma ----------------------------- Pris for tjenestene Å få noe tilbake? ---------------------------- Enkelt å komme i gang Enkelt å komme tilbake ---------------------------- FAQ til Teknisk Råd Kaffekasse?
Teknisk råd, informasjon, tipser..    gratis ... betalt, ... betalt og så gratis likevel ?
Service, gratis - betalt ?