© Jörg Becker 2019
Flagg Start N Produkter Tjenester Tilbud & News Teknisk FAQ Obs: butikksidene stenges etter 15 minutter uten aktivitet! Impressum
siden 1986
Tjenester  Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Assistansen skal være både etter behov, effektiv og gunstig for alle. Trenger du informasjon til noe du har kjøpt hos oss? Er det noe du ikke forstår f.eks. i manualen? Ser du et problem ved oppkobling eller justering? Usikkerhet om funksjon, eller annet i den retning? => Send mail, eller ring. Våre kunder venter skjelden lenge og vanlig oppfølging er fortsatt gratis! (NB: Kjøpte du produktene som “second hand”, eller hos andre steder enn her, da bestilles “KON2”) Trenger du bare noe enkelt “brainstorming”, dvs. noe 2. mening? (bestill KON1) KON1 omfatter mulighet for enkle og raske svar, f.eks. hvis svaret kan begrenses på enten å be- eller avkrefte noe du antar, eller noe enkelt forklaring, et tipps, når du vill handle noe, ...., Se også under knappen “2. Mening”) Priser: vi beregner per skjønn mellom kr. 80,- og 350,- som grunnbeløp NB, ang. grunnbeløp: Kr. 80 - 350,- er også grunnbeløpet som vi alltid beregner for å vurdere et mulig svar. Det betyr at det beløpet også beregnes ved vurdering av dine informasjoner ang. ønskete konsulenttjenester når du -ikke- ønsker å gå videre. Grunn: Må vi bruke så mye tid for å vurdere ditt projekt, og omfanget blir så stort at du selv nekter å gå videre, da har vi brukt mye kapasitet allerede. Konsulenttjenester 2 (bestill Kon2) KON2 omfatter alt som krever omfattende kunnskap eller som tar mer tid. F.eks. teknisk guiding, feilsøking/støtte til fjern- og self-hjelp ved reparasjon, mm. Priser: varierende, per skjønn etter nødvendige tiltak, men ofte mellom 600,- og 1500,- eller som avtalt. Konsulenttjenester 3 (bestill Kon3) Guiding firmakunder. Også privatkunder med lite tid. Analyse og systemanalyser, løsningsforeslag, sjekk av koblingsskjemaer, vurdering av tilsendte koblingsskjemaer, mm. Priser etter vurdering/tilbud, fra kr. 1500,- + mva. NB: Firmakunder betjenes parallell ved løpende oppdrag. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Fikk du gode tips “på veien” allerede, og savner noe “kaffekasse”? Se knappen Kaffekasse i menuen til venstre. Noen ord ang. priser. Av og til hører vi at noen har det litt tungt med å betale for “informasjon”. Husk så: Vi arbeider “life” for å hjelpe deg, akkurat som du gjør på jobben din. Noen mener også at man får alt billiger ved å lete selv, og selvfølgelig er det lov å prøve. Men har man først bommet en gang da sparte de fleste ingenting. Tvert imot pleier de fleste å tape unødvendig mye og det er ikke sjelden at vi hører noe som “mja, kanskje skulle jeg ha spurt først”. Husk: Vi vet hvor lenge det kan ta for å få fornuftige svar. Prisene vi tar for råd og støtte er ofte kalkulert på skjønn og blir alltid satt på et nivå som også skal tjene deg. Men, dette er kanskje ikke så lett å forstå når noe gikk skikkelig galt allerede? Derfor, som gjentatt tips og atter en gang til med maaaange ord: Bruk oss gjerne tidlig i prosessen hvis du er usikker med det du holder på med. Det er ikke bare reklame, meningen er både at du slipper å miste tid eller penger uten nytte og at vi slipper en kunde som er irritert allerede. Jo tidligere du spør desto billigere pleier løsningen å bli etter hvert. Se også “Å få noe tilbake?”
Start Hvorfor råd Råd fra oss Betalt...gratis? Forskjell vs. å spørre "andre" ---------------------------- Hvilken service, overblikk... ...og flere detalj nedenfor Info til egne produkter Info til fremmede produkter 2. Mening Guiding Reise & Utland Konsulentoppdrag Konsulentoppdrag Firma ----------------------------- Pris for tjenestene Å få noe tilbake? ---------------------------- Enkelt å komme i gang Enkelt å komme tilbake ---------------------------- FAQ til Teknisk Råd Kaffekasse?
Teknisk råd, tipser, hyggelige priser
Priser